Pages

zondag 4 november 2012

Dare to dream


Fantaseren over allerlei dingen, dat doe ik heel vaak.
Gewoon even lekker onrealistisch zijn en groot denken !
Wat mijn dromen zijn ?


Ik ben wat dat betreft echt een denker, over alles denk ik na, zo ook over waar ik nog heel graag op vakantie wil.. wat ik allemaal wil kopen,  èn.. wat mijn grootste dromen zijn.

Ik heb al een paar leuke en indrukwekkende dingen in mijn leven meegemaakt.
Zo heb ik vorig jaar met het RTL programma ´The Voice Kids´ meegedaan, ik had een plaatsje in het team van coach Marco Borsato.
Dit was een ervaring die ik nooit eerder had meegemaakt, en dit was echt een droom !
Alles gaat zo snel, en je leert in een korte tijd zoveel, en je hebt allemaal lieve mensen om je heen die dezelfde passie hebben.. zingen, dat is gewoon echt geweldig.
Vorig jaar November is het allemaal een beetje begonnen, tot dit jaar Februari.. ik ben dus een tijdje bezig geweest met het programma, en ik ben eruit gegaan bij de Battles.
Maar nadat ik alle opnames achter de rug had en ik als het ware niet meer ´´in de race zat´´  heb ik nog hele leuke dingen meegemaakt met The Voice Kids.
Zo zijn we na de Battles met iedereen die de Blind Audition had gedaan naar Disneyland Parijs geweest.
Dit was ook echt zo leuk !
Ik droomde als klein meisje al om eens naar Disneyland Parijs te gaan, en ook die droom is uitgekomen. 

             
                      ´´For those who dare to dream, there is a whole world to win..´´

Kortom, dromen zijn niet altijd bedrog .. ( marco borsato :) )
Maar je moet dus wel realistisch blijven, want de kans dat je volgende week op de thee gaat bij koning Beatrix is natuurlijk heel, maar dan ook heel klein, hihi.

En over vakantie´s dromen doe ik maar al te graag, op mijn lijstje staat Amerika bovenaan !
Ook dit is niet heel onrealistisch, maar ook niet heel erg makkelijk haalbaar.
Omdat zo´n reis ook veel geld kost, moet je dus een tijd sparen voordat je die droom waar kan maken.
Want in Amerika wil ik natuurlijk wel shoppen als een malle ! haha.
Ik hoop echt dat ik ooit met mama naar Amerika ga... dit is dus een droom die nog uit moet komen, maar die zeker niet onbereikbaar is.

Droom of fantaseren jullie wel eens ?


Dare to dream 


Liefs Noémi