Pages

zaterdag 5 januari 2013

''Ahw, you are my favourite !

Sinds kort heb ik een paar nieuwe favoriete producten.
Het zijn er niet zo veel, maar toch wilde ik ze even met jullie delen, gewoon omdat het kan :)


                               317764_244794555555581_7146482_n_large





Abercrombie & Fitch Fierce

WOAH, deze parfum is dus serieus mijn favoriete parfum op dit moment.. 
Alleen het flesje is leuk toch ?
Eigenlijk is dit een mannengeur, maar hij word door mannen en vrouwen gedragen.
Dit is de geur die in de winkel van Abercrombie hangt.
Deze parfum spuit ik op mijn kleding, in mijn kamer, op mijn kussen.. gewoon overal eigenlijk!
De prijs voor 50 ml is  € 66,00 ..  ik vind het nog meevallen, want deze parfum ruik je s'avonds nog als je hem s'ochtends opgespoten hebt.

Wat vinden jullie trouwens van mijn manier van bewerken ?
Ik pas de helderheid enzo aan zodat het een beetje een witte waas krijgt, waarvan ik wel hou.
Als ik foto's maak van kleuren die duidelijk over moeten komen doe ik dit natuurlijk niet.




MAC Mineralize Skinfinish '' Soft and Gentle''

Ik had een tijdje geleden gepost dat ik deze highlighter  had besteld.
Ik ben er echt helemaal enthousiast over.
Het geeft een hele mooie gezonde glow op je gezicht, waardoor je er een stuk gezonder uitziet.
Plus op foto's heeft het ook een heel mooi effect naar mijn mening.
Ik ben alleen nog opzoek naar de perfecte kwast voor dit !




Chanel ''Tweed Sienna'' Blush

Dit is een hele mooie blush die ik elke dag gebruik sinds de dag dat ik hem kocht.
Hij had aan het begin, een hele mooie goud met roze geblokt patroontje, dat was het gene wat ik heel mooi vond aan de blush.
Helaas was het gouden een overspray.. dat was echt heel jammer.
Maar toch zitten er wat shimmertjes in verwerkt.. maar wel heel subtiel.
Hij is niet super gepigmenteerd, en helaas kon ik hem niet duidelijk swatchen.
De prijs weet ik niet meer precies, dat was rond de € 36,00 .. in de aanbieding zelfs !


Lady Gaga ''Fame''

Oke, niet helemaal fair tegenover Abercrombie, maar dit is ook wel een favoriete parfum hoor !
Vooral door de interessante zwarte vloeistof, en dan de wonderbaarlijke zoete geur die er achter deze parfum zit.
Ik heb deze parfum pas kort dus heb er nog niet echt een duidelijke mening over, maar lekker dat is die in iedergeval !
De prijs is rond de € 40,00.

Dit waren mijn favorieten van deze maand.

Liefs Noemi 

xxx