Pages

vrijdag 16 augustus 2013

BTS - Back to school

                 

School begint weer voor de meeste... En zo ook voor mij. Ik kan niet zeggen dat ik er heel veel zin in heb, maar door me er een beetje op voor te bereiden wordt het allemaal een stukje minder vervelend.


Zo heb ik onlangs mijn boeken gekaft, en de rest van mijn schoolspullen gekocht.
Dit jaar heb ik gekozen voor heel rustig en simpel kaftpapier. Gewoon het "karton" kaftpapier, en het karton kaftpapier met muzieknoten. Zo kan ik op de simpele niet bedrukte boeken zelf tekenen tijdens de les ! ( tip) 

                


Dit zijn mijn schoolspullen, ze komen van de Hema ! Heb helemaal niet veel nodig, ik heb namelijk geen wiskunde en wat andere vakken. En ik had nog veel spullen.
Mijn agenda is van Pip studio, maar die laat ik zien in een back to school artikel!

Dit was even een snelle update.. Ben nog aan het genieten van mijn laatste dagen vakantie.
Morgen ga ik barbecuen bij Marco Borsato thuis met heel team Borsato, en Zondag moet ik nog werken bij een winkel! En dan is het voor mij ook voorbij, en kan ik weer wat meer met structuur gaan bloggen.

Liefs

Xxx Noémi