Pages

zaterdag 24 augustus 2013

The go's and Hell no's - Catwalk

catwalk | Tumblr

Ik ben een ontzettende ''fashionlover''.. maar op een of andere manier vind ik het lastig om van die extreme catwalk kleding serieus te nemen. De zogenoemde ''Haute Couture''. Haute Couture is heel exclusief, er worden altijd maar een paar exemplaren van het kledingstuk gemaakt.
Je hebt ook prêt-a-porter, dat is confectie kleding. Dat wil zeggen, dat naast de exclusieve lijn er ook nog een meer draagbare en goedkopere lijn is, die met massa's gemaakt wordt. Chanel & Dior doen dat bijvoorbeeld.
Maar er zijn ook ontwerpers met een vrij ''normale'' collecties op de catwalk ! Can't wait to show you. Dit is een eerlijk artikel van mij, dus ik wil geen een designer beledigen of zwart maken. 




Ik begin met Hell No's, Victor & Rolf. Deze foto is van een show in Parijs,de Couture Herfst 2013.

Dit vind ik dus verre van mooi, en dan ook nog on-elegante sandalen eronder.



 Marga Weimans. De kleuren, de stoelen...



               Louis Vuitton. De kleuren.. model van de kleding, (niet het catwalk model)
En dan die schoenen eronder....



Marc  Jacobs. Waarvan ik de ''prêt-a-porter'' leuk vind. Heeft dit in zijn catwalk show.
En dan ook nog eens het niet zo knappe model, met een te bleke huid voor deze kleuren.
Daarbij vind ik het extreem dunne afschuwelijk.
Thierry Mugler. Dit is echt zo raar.. Mislukte versie van de Teletubbies.
En zo zou ik nog wel even door kunnen gaan. Maar ik ga graag verder met de mooie dingen van de catwalk, want er zijn zeker ontwerpers die ook op de catwalk redelijk draagbare dingen showen !

Dit zijn 2 outfits van Ashish. Ik kende de ontwerper nog niet, maar ik vind het heel leuk !
Ik vind dit leuk omdat het gewoon lekker nonchalant is. Sweater, sportschoenen.. heerlijk toch.
En de combinatie van de glitter top met weer een sportieve joggingbroek vind ik ook super.


Jenni Kayne. Halleluja, chek dit jasje ! In combinatie met de bril en de sieraden. LOVE IT

BALMAIN. Het gedetailleerde jasje samen met de leren broek en shirt ( die ik minder vind)
vind ik super gaaf.

DKNY. Niet dat ik dit een heel mooi outfit vind, maar de trui met de leren stukken en de
schoenen vind ik zeker wel iets hebben !
Jenni Kayne. Weer eentje van Jenni Kayne, maar het is gewoon helemaal mijn stijl.
Grappig, want ik heb bijna dezelfde blazer. Maar met de top eronder spreekt die nog meer.
Helemaal leuk !


Dit waren de Go's and Hell no's van de Catwalk. Welke vind jij het mooist, en welke vind jij het aller lelijkste ?
Op de website van  net-a-porter vind je de normale collecties van ontwerpers, heel duur.. maar leuk om te
bekijken !

Liefs,

Noémi